#Книжкові підсумки 2016 року



 Зазвичай я пишу якийсь топ-10 книг, які справили найбільше враження на мене протягом року. Проте на цей раз я вирішив обійтись без цього. На протязі року найчастіше читав твори Віктора Пелевіна. Це мій письменник у дорогу. Я читаю його тоді, коли кудись їду, а у цьому році подорожей трішки було) Тому прочитав і збірки оповідань і романи і повісті. Старе, нове і нове старе. Найбільше емоційне враження справили 2 книги: "Аеропорт" Сергія Лойка і "Уся кремлівська рать" М.Зигаря. Про ці книги я писав окремо, тому повторюватись не буду. За цей рік я прочитав купу коміксів та графічних романів. Не знаю, де й знаходився час) З особистих відкриттів цього року це збірки єссе на міфологічну та філологічну тематику Є.Головіна, знайомство з яким виникло з випадкової цитати в одному філософському пабліку. Головін надихнув мене зануритись у міф ще більше, що привело мене до Джозефа Кемпбелла( твори якого давно чекали свого часу на телефоні) і я прочитав "Героя з тисячею облич". Аналіз цієї роботи та комікси, які я читав протягом року вилились у низку лекцій, які я прочитав у Житомирі влітку, на тему міфології та коміксів, а також дали напрямок для написання дипломної роботи. Ось так усе невипадково у цьому житті) Все що хочеш, прочитати неможливо, тому на осінь цього року я знайшов для себе вихід у читанні статей, саммарі (це стислі перекази основних ідей книг) та перегляду книг. Це абсолютно не працює з художньою літературою чи філосфією, але дуже підходить до різних книг по менеджменту, мотивації і т.д. З художньої літератури ще виокремлю 8 книгу про Гаррі Поттера ( бо чекав ) та роман Донни Тарт "Маленький друг", детектив, де є усе і нічого зайвого. Увесь рік я читаю Біблію і закінчуючи починаю знову. І так вже 13 років поспіль. Цього року я читав її у перекладі Івана Хоменка, цим перекладом користуються Римо-католицька та Греко-католицька церкви. І мені він здається найбільш вдалим перекладом Святого Письма на українську мову - зрозуміло, з літературним смаком та своїм стилем. Ось такий був мій книжковий рік. Сподіваюся, 2017й буде не гірший. Читайте, це корисно))

Комментарии

Популярные сообщения